Wednesday, August 19, 2009

merindukanmu

sejak 2 menjak ni my mom ske folo citer SEKAR kat Astro Prima tu (which is Ashraf Sinclair also acting in that drama!!) Along kengkadang tgk gak sementara nk layan mata nak zzzz kan...
Along bukan laa nk citer pasal drama tu sbb not a big fan pun...huhuhu... sebenarnya juz nk share theme song drama tu...i dunno whether kat radio Malaysia dh penah putarkan lagu ni ataupon x...sbb along x penah lak dengar lagunyer..
lagu tu tajuknyer MERINDUKANMU by D'Massive...easy listening laa...
mcm biasa..along lebih pentingkan isi satu2 lagu tu...in other word...the lyrics..
im touched by the lyrics...bes laa hehehe
so here's the song's lyrics...ill try 2 upload it in here once i know how...hahaha

MERINDUKANMU

Saat aku tertawa di atas semua
Saat aku menangisi kesedihanku
Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan
Ku kan selalu memujamu
Meski ku tak tau lagi
Engkau ada dimana
Dengarkan aku ku merindukanmu

Saat aku mencoba merubah segalanya
Saat aku meratapi kekalahanku
Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan
Ku kan selalu memujamu
Meski ku tak tau lagi
Engkau ada dimana
Dengarkan aku ku merindukanmu
Dengarkan aku ku merindukanmu




No comments:

Post a Comment